21. juni 2011

Triathlon - god mulighed for at fange action!


Med KMD Challenge Copenhagen i august har København fået et triathlon af internationalt format. Distancen er ironman: 3,8 km. svømning, 180 km. cykling og endelig 42,195 km. løb!
  Ved triathlon-events har man som fotograf hele tre discipliner at muntre sig med - plus skiftene som byder på god dynamik. Trænger du som fotograf til at finpudse din timing, intuition og teknik, så er sommeren triathlon-konkurrencer en virkelig god mulighed!
Her er mine fotos fra Challenge Copenhagen 2010:
http://issuu.com/martin_paldan/docs/thevisualreport?viewMode=magazine&mode=embed

Jeg skal også dække KMD Challenge Copenhagen 2011 og glæder mig! Det bliver en lang dag, da jeg arbejder fra startskud og lige til de sidste deltagere er i mål henved fjorten timer senere! Sidste år forsøgte jeg mig med nogle eksperimenter som ikke lykkedes helt - nu er jeg blevet klogere og forhåbentlig bærer mine idéer frugt.... Vi må se. Følg med her på bloggen for at høre (og se) mere!
- Martin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar