25. januar 2012

Video med Canon EOS 7D

Med mig selv i hovedrollen (jeg er trods alt altid lige i nærheden) har jeg lavet denne lille løbe-video:

Sådanne små projekter giver erfaring og indblik i de levende billeders muligheder. ´Det gode billede´ har de to medier tilfælles, med hvilket jeg mener komposition, eksponering og indhold, men video har flygtigheden som ekstra dimension. Nok kan der dvæles (f.eks. af sekvensen hvor jeg løber som silhouet på ´horisonten´), men ved video handler det om at skabe en fremadskridende dynamik, samtidig med at man har et overordnet overblik over hele produktionen. Ved at lave eksperimenter med små-produktioner som denne, går det op for mig, hvor meget planlægning det kræver at lave en sammenhængende produktion... Men sjovt er det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar