21. november 2012

Video - Nyt udstyr fra Sevenoak

På fredag skal jeg et smut i skoven og skyde video med downhill´eren Danny Sørensen. Han har efterhånden været foran mit kamera mange gange - og stiller heldigvis gerne op til en session til.
Denne gang bliver det primært video - Og jeg har noget lækkert grej fra Sevenoak som jeg skal prøve i en skarp situation. Blandt andet en ´Cam Glider´ og en ´Cam Stabilizer´.
Sevenoak har et stort og spændende sortiment af video-tilbehør, og så er det endda til at betale...
Jeg fortæller mere om Sevenoak-produkterne når jeg har gjort mig nogle erfaringer...
Danny Sørensen er iøvrigt en super cool fyr, som både er ambitiøs og lidenskabelig omkring sin niche-sport. I kan læse mere om Danny her: GripGrab Local Hero Danny Sørensen

Her er en video fra sidste års foto-session med Danny:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar