13. juni 2012

Triathlon og udstyr




Så er det ved at være tri-sæson igen! For mig starter sommerens triathlon-events i Aarhus, hvor der både er 4-18-4 og halv ironman. Jeg er lige nu i færd med at planlægge hvilket udstyr jeg skal have med, og ikke mindst hvordan jeg skal bære det. Heldigvis er Lowepro-udstyret super fleksibelt, så det bliver nok noget med Lowepro Deluxe Belt med pouches til 70-200mm, 15mm fiskeøje, 16-35mm og flash. Jeg skal sidde på motorcykel ude på cykelruten, og skal være temmelig mobil når jeg skal fange triatleterne på løberuten - så udstyret skal være minimalt, men stadig give mig mulighed for at være kreativ :-)


Lowepro Deluxe Technical Belt kan fint bruges uden Lowepro Technical Vest, og hvilke pouches der skal på vælger jeg selv! - Super fleksibelt system! Lowepro Deluxe Technical Belt


Bor du i Aarhus området og trænger til at skyde lidt action, så er KMD Challenge Aarhus da en glimrende mulighed! Læs mere om eventen her: KMD Challenge Aarhus 2012 - Måske ses vi?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar